Eerste animatie voor enkele van de 140 middelbare studenten van het Institut Saint Benoît-Saint Servais de Luik.
Op initiatief van mevrouw Kelly Warnant nodigden de dynamische professoren van de wetenschap mij uit om het thema ruimte in de klas af te ronden. Dit wordt een (uitstekende) gewoonte, zoals we zijn in de vierde editie. Op basis van de film Alone on Mars, benadrukte animatie de wetenschappelijke kant door het ontwikkelen van Mars exploratie.
Zeer mooie organisatie van de kant van het onderwijsteam, waardoor studenten kunnen genieten van maximale animatie. Gefeliciteerd en heel erg op 22 maart voor de rest.


